Ziela Kena Kecam Gambar Peluk Keith Foo ???

“Sudah-sudahlah bercerita tentang isu gambar saya dan Keith Foo. Saya sendiri pun terkejut bila ada yang menuduh saya sengaja menggatal deng...

“Sudah-sudahlah bercerita tentang isu gambar saya dan Keith Foo. Saya sendiri pun terkejut bila ada yang menuduh saya sengaja menggatal dengan Keith bila bergambar demikian.

“Saya mempunyai hubungan baik dengan semua pelakon drama 'Ariana Rose'. Saya anggap mereka seperti adik-beradik. Wajah Keith pula ada iras anak saya, Jufri. Masa bergambar tu saya tak fikir benda lain pun,” kata Ziela Jalil ketika diminta mengulas mengenai gambar mesranya bersama Keith Foo yang menjadi bualan hangat akhir-akhir ini.



Ziela dihentam peminat apabila berkongsi gambar ‘kemesraan’ bersama pelakon tampan Keith Foo menerusi laman Twitter dan Instagram peribadi miliknya. Bagaimanapun, menurut penerbit terkenal itu, sebelum memuat naik gambar tersebut hatinya terdetik ia pasti akan menjadi isu, tetapi niatnya hanya mahu berkongsi dengan peminat.

“Memang tepat jangkaan saya, macam-macam kutukan dilemparkan dan saya hanya berdiam diri pada mulanya.

“Tetapi saya bengang bila ada yang menyuruh anak-anak saya mengajar saya. Tak perlulah kaitkan anak-anak saya. Saya tak kisah jika mahu menegur tetapi janganlah sehingga mengaibkan,” katanya kepada Astro Gempak ketika dihubungi.

Menurut Ziela lagi ada juga yang menganggap beliau mempermainkan agama kerana penampilannya yang islamik dan tidak sesuai beraksi begitu.

“Memang betul saya bersentuhan dengan Keith dan saya tak katakan perbuatan itu betul. Saya juga bukanlah orang yang tidak boleh menerima teguran cuma cara menegur itu salah apabila ayat-ayat yang digunakan sangat melampau,” katanya.

Via-Era

Related

Info Artis 8920075311133102876

Post a Comment

PERHATIAN: Pihak Media Fantasia Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Protected by Copyscape Web Plagiarism Scanner

My Blog List

Blog Archive

Connect Us

item
Seorang blogger biasa yang ingin berkongsi apa sahaja kisah dan pelbagai cerita menarik. Kalau korang suka jom follow .