Respond KJ Terhadap Bomoh VIP

Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin secara berseloroh berkata, “satu Malaysia” mahu menampar Raja Bomoh, Ibrahim Mat Zin ekoran perbu...




Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin secara berseloroh berkata, “satu Malaysia” mahu menampar Raja Bomoh, Ibrahim Mat Zin ekoran perbuatannya yang “memalukan” negara.Kata-kata itu lahir dari mulut menteri muda ini sebagai respon kepada Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP yang mahu menamparnya seperti buaya.


“Dia seorang nak tampar saya tapi saya rasa satu Malaysia nak tampar dia sebab memalukan Malaysia.”

“Perbuatan dia syirik, khurafat… Jadi saya tak nak layan,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pemberita selepas program bersarapan bersama masyarakat di Sungai Jelok, Kajang.

Semalam dalam satu video di Youtube, Ibrahim mengancam untuk menampar menteri beliau dan sukan itu serta mahu menyamannya RM100 juta terhadap Menteri Belia dan Sukan itu.

Ibrahim, yang mencetus kontroversi susulan upacara perbomohan yang dijalankannya di lapangan terbang KLIA bagi mengesan pesawat MH370, mengancam demikian kerana marah dengan kenyataan menteri tersebut di Twitter.


Related

info semasa 7675421082903193265

Post a Comment

PERHATIAN: Pihak Media Fantasia Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Protected by Copyscape Web Plagiarism Scanner

My Blog List

Blog Archive

Connect Us

item
Seorang blogger biasa yang ingin berkongsi apa sahaja kisah dan pelbagai cerita menarik. Kalau korang suka jom follow .