Tahniah Rozita Che Wan Mengandung Anak Zain Saidin

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pasangan popular Che Ta dan Zain akan menerima kehadiran permata baru,Alhamdulillah. Jutaan tahniah diu...


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pasangan popular Che Ta dan Zain akan menerima kehadiran permata baru,Alhamdulillah. Jutaan tahniah diucapkan kepada Rozita Che Wan dan Zain Saidin atas berita gembira ini. Che Ta telah pun berkongsi gambar alat ujian kehamilan di Instagramnya dan ia jelas menunjukkan 2 baris yang mengesahkan pelakon jelita ini sedang mengandung. Pastinya Che Ta teruja untuk hamil sekali lagi setelah sekian lama.

Diharap Che Ta dapat berehat secukupnya sepanjang tempoh kehamilan ini. Sama-samalah kita doakan semuanya berjalan lancar buat Che Ta dan Zain. Apa pun, tahniah diucapkan buat pasangan ini. Semoga dengan kehadiran cahaya mata ini akan mengeratkan lagi hubungan anda berdua. Kredit info Instagram Rozita Che Wan.

Via - BeautifulNara






Related

Info Artis 879147881418478601

Post a Comment

PERHATIAN: Pihak Media Fantasia Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Protected by Copyscape Web Plagiarism Scanner

My Blog List

Blog Archive

Connect Us

item
Seorang blogger biasa yang ingin berkongsi apa sahaja kisah dan pelbagai cerita menarik. Kalau korang suka jom follow .