Plate Motor Tertera Pray For #MH370

Perghh !!! No Plate Pun Dibuat Pray For MH370 Its okey untuk sama-sama mendoakan apa yang berlaku , tetapi janganlaH sampai melanggar undang...


Perghh !!! No Plate Pun Dibuat Pray For MH370
Its okey untuk sama-sama mendoakan apa yang berlaku , tetapi janganlaH sampai melanggar undang-undang .HIHI


Hari sudah masuk hari yang ke 7 kehilangan pesawat milik MAS MH370, harapan dan keinginan orang ramai amat tinggi agar apa yang berlaku menemui penyudah nya, doa dan harapan tetap bersama dengan setiap orang demi MH370.

Berbagai cara di lakukan oleh setiap orang demi menunjukkan tanda sokongan dan semangat untuk MH370, termasuk lah seorang sahabat kita ini yang sanggup mengubah No Plat motosikal nya ke PRAY4MH30, walaupun mengetahui apa yang dibuat nya itu menyalahi undang-undang jalanraya di negara kita.


Namun akhir nya sahabat kini ini di tahan oleh pihak berkuasa dalam satu operasi jalan raya, namun tidak dapat dipasti adakah sahabat kita ini di SAMAN, tidak dapat lah kita pastikan, namun apa yang pasti beliau sudah melakukkan kesalahan mengikut undang-undang jalan raya di negara kita, itu lah antara pengorbanan yang di lakukan oleh orang ramai demi MH370, semoga di permudahkan segalanya.

Berapa LIKE untuk Gambar NI

Related

Info Cool 1450404384572757960

Post a Comment

PERHATIAN: Pihak Media Fantasia Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Protected by Copyscape Web Plagiarism Scanner

My Blog List

Blog Archive

Connect Us

item
Seorang blogger biasa yang ingin berkongsi apa sahaja kisah dan pelbagai cerita menarik. Kalau korang suka jom follow .