Pesawat Tentera Udara Vietnam Kesan 2 Tumpahan Minyak Besar Di Lokasi Terakhir

Berita Update terkini mengenai MAS Pesawat MH370 : Pesawat Tentera Udara Vietnam berjaya mengesan dua tumpahan besar minyak di lokasi di man...

Berita Update terkini mengenai MAS Pesawat MH370 :


Pesawat Tentera Udara Vietnam berjaya mengesan dua tumpahan besar minyak di lokasi di mana pesawat MH370 yang dilaporkan hilang awal pagi tadi dan ini merupakan petanda pertama.

Kenyataan rasmi kerajaan Vietnam itu menjelaskan tumpahan minyak itu berjaya dikesan lewat petang tadi di perairan selatan Vietnam di antar 10 hingga 15 kilometer panjang.

Via : BH

Namun, sehingga kini masih tiada pengesahan bahawa tumpahan besar minyak itu ada kaitan dengan pesawat MH370 yang hilang. Tetapi corak sepanjang 10 hingga 15 kilometer itu selari dengan dua tangki minyak pesawat MH370. 

Related

info semasa 2833155443231426041

Post a Comment

PERHATIAN: Pihak Media Fantasia Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Protected by Copyscape Web Plagiarism Scanner

My Blog List

Blog Archive

Connect Us

item
Seorang blogger biasa yang ingin berkongsi apa sahaja kisah dan pelbagai cerita menarik. Kalau korang suka jom follow .