Nora Danish Nafi Sambut Hari Lahir Di Kelab Haram ???

Nora Danish tampil menafikan dirinya menyambut ulangtahun kelahiran beliau di sebuah kelab haram baru baru ini. “Saya tidak pernah berselind...




Nora Danish tampil menafikan dirinya menyambut ulangtahun kelahiran beliau di sebuah kelab haram baru baru ini.

“Saya tidak pernah berselindung malah, apa jua aktiviti termasuk sambutan hari jadi saya yang ke-32 pada 7 Mac lalu juga, saya ada muat naik di laman sosial Instagram saya. Justeru itu, sekali lagi ingin saya tegaskan, ia bukan diraikan di kelab malam haram seperti yang disebarkan di laman laman sosial,” jelas Nora Danish



“Jikalaulah kelab malam atau restoran itu tiada permit, bagaimana kami sebagai pengunjung nak tahu tempat itu haram. tiada permit dan sebagainya? Adakah pihak berkuasa yang patut menjalankan tanggungjawab anda semua untuk membuat tindakan yang selanjutnya yang mana saya dengar dah pernah diserbu sekali kan. Kena ambil tindakanlah, kami sebagai pengunjung tak tahu apa cerita, tiba-tiba nama saya dikaitkan”

P/s : Begitulah artis, yang sememangnya telah diajar untuk berdolak dalih dan menunding jari pada pihak lain. Tak mengapa Nora Danish, peminat pandai untuk menilai sendiri ‘kan?

 (kredit ROTIKAYA)

Related

Info Artis 8713254126194304151

Post a Comment

PERHATIAN: Pihak Media Fantasia Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Protected by Copyscape Web Plagiarism Scanner

My Blog List

Blog Archive

Connect Us

item
Seorang blogger biasa yang ingin berkongsi apa sahaja kisah dan pelbagai cerita menarik. Kalau korang suka jom follow .