Gambar Lelaki China Hias Rumah Dengan Koleksi Baju Dalam

Semua orang mempunya hobi, dan pastinya hobi yang dipilih itu adalah hobi yang biasa seperti mengumpul setem, duit syilling, model-model ker...

Semua orang mempunya hobi, dan pastinya hobi yang dipilih itu adalah hobi yang biasa seperti mengumpul setem, duit syilling, model-model kereta mainan dan pelbagai lagi. Tetapi, ada juga yang mempunyai hobi pelik yang tidak dapat diterima akal fikiran waras manusia.


Contohnya seperti lelaki dari China ini, mengumpul #bra sejak 20 tahun yang lalu. Katanya, kerana minatnya yang mendalam terhadap #bra wanita, dia telah mengumpul sebanyak 5,000 #bra dalam masa 20 tahun. 



Menariknya, dia mempamerkan koleksi #bra itu dengan melekatkannya pada dinding rumah kediaman termasuklah di atas siling. Pendek kata, #bra telah menjadi ‘wallpaper’ dinding rumahnya.

Bagaimana dia boleh mengumpul 5,000 #bra dalam masa 20 tahun? Lelaki ini mendedahkan dia mendapat sumbangan #bra terpakai dari pelajar universiti berjantina perempuan.

Lelaki ini juga menjelaskan dia berimpian membina satu muzium #bra di masa akan datang.

Via-MMH

Related

Info Pelik 3420092895807011013

Post a Comment

PERHATIAN: Pihak Media Fantasia Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Protected by Copyscape Web Plagiarism Scanner

My Blog List

Blog Archive

Connect Us

item
Seorang blogger biasa yang ingin berkongsi apa sahaja kisah dan pelbagai cerita menarik. Kalau korang suka jom follow .